Ikke logget ind
Forside / Forum / Familiedatabasen / Fuldtidstrist

Kennard Beyer
4 Mar 2021 - 18:30
Fuldtidstrist

Carl Andresen Beyer, født i Agerskov 9. nov. 1890,  døbt 26. dec. 1890 i kirken - konfirmeret i Bevtoft 8. april 1906. Gift i Sdr. Hygum Kirke 6630, 25. juni 1920 - kan finde ham i folketællinger, samt ham og hans børn i kirkebøger - MEN: hvorfor kan jeg ikke via SØG på DFS, finde bare en lille smule ? Jeg har i en tid anvendt jeres gratis prg uden problemer men for en ugestid siden, valgt - at tilgå jeres betalings prg. Dermed mistede jeg alle data der var på gratisprg. og jeres folk har forsøgt at redde disse, det kunne de/jeg ikke og nu driller SØG funktion. Er der sneget sig en bette fejl med over i betprg eller burde jeg slet ikke ha ret til at ha et tastatur...  mvh. Kennard. men vejret er fint  ??

Bente Pedersen
6 Mar 2021 - 19:24:26
Svar: Fuldtidstrist

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dit problem / spørgsmål - men jeg prøver - og du har helt ret - vejret er fint, og det kan vi ikke gøre noget ved 

for at du kan se noget i DFS skal den person du søger være tastet ind på den ene eller anden vis - og det hvad enten det drejer sig om kirkebøger eller folketællinger - du kan dog stadig taste hvad du vil i din egen familiedatabase - og det skulle ikke have nogen indflydelse på hvad du søger. 

Jeg ved ikke om det er nogen hjælp på forståelsen, men du er velkommen til at skrive igen og uddybe - og jeg håber at vejret fortsat bedres. Vi ser alle frem  til varme og solskin - God Weekend 

mange hilsner Bente P  :-) 

Kennard Beyer
7 Mar 2021 - 09:36:19
Svar: Fuldtidstrist

Tak for svar Bente P.

Alt er tastet ind. navn, fødselsår, dato, Amt, Herred, og Sogn

jeg ved hvornår og med hvem han blev gift, børn osv. men han går under radaren ?

Jeg Har fundet dataerne på gldaws måde ved at bladre i bøgerne. 

glædede mig bare sådan til evt, at DFS søgefunktion kunne tilføje lidt. 

mvh. Kennard