Ikke logget ind
Forside / Forum / Hjælp til indtastning / Fejl i indtastning??

Annita Tenna Petersen
5 Feb 2021 - 13:44
Fejl i indtastning??

Hejsa

Jeg sidder iøjeblikket og taster min familie ind i familiebasen. Og jeg er stødt på 2 taste fejl.

Den 1 fejl er i FT 1885 for københavn, udenbys klædebo kvarter, Anders Søren Andersen, født 1855 i Grandløse/Tjepperup. Her står anført at han er født i Tipperup, Ringjøbing amt. Dette er ikke korrekt, han er fra Tjepperup Holbæk amt.

1885 Folketælling Anders Søren Andersen M 30 1855 Gift Udenbys Klædebo Kvarter, København (Staden), København Kjøbenhavn Udenbys Klædebo Kvarter Tipperup,Ringkjøbing Amt Husfader. Skomagermester.

Den 2. fejl er nok ubetydelig, men er en tastefejl. 

1940 Døde Anders Søren Andersen M 84 1856   Kommunehospitalet, København (Staden), København

Hvordan kan jeg rette dem??

Hilsen Annita

Bente Pedersen
5 Feb 2021 - 16:04:32
Svar: Fejl i indtastning??

du kan KUN rette fejl på det du selv har tastet - hvis det ikke er dine fejl kan du fejlmelde - det gør du ved at klikke på fanebladet fejlmelding og der beskriver hvad fejlen er - og så er vi nogle med superbrugerrettigheder der kan rette for dig - du vil så dagen efter kunne se vores rettelse - jeg kan do ikke garantere at fejlen vil blive rette samme dag, som du fejlmelder, da der indkommer mange og varierende typer af fejl -

mange hilsner fra Bente :-) 

Annita Tenna Petersen
5 Feb 2021 - 16:49:41
Svar: Fejl i indtastning??

Tusind tak for hjælpen, så vil jeg fejlmelde ;-)