Ikke logget ind
Forside / Forum / Hjælp til at finde dine aner / Svar: Svar: En væk adopterad lille dreng med fornavn Jørgen?

Berndt Boberg
19 Feb 2020 - 19:59
Svar: Svar: En væk adopterad lille dreng med fornavn Jørgen?

Meget stor tak for dine oplysninger denne gang til mig. Hvis drengen Jørgen adoptive fars anden fornavn, sa kan jeg ikke finde ud dette de begynner pa de 3 første med Clm sen er det stop for mig at finde ud dette? Ikke nogen i vores Bobergslægt havde oplysninger hvis hun også vare mor til en datter? Er hendes adresse også Havnegade 51-2 i KBH når drengen Jørgen bleve væk adopterad ar 1928? Nazist manden Hans Schrøder og hun vare vel ikke til sammen ved adresse Havnegade 51-2? Hvis hendes datter ikke bleve væk adopterad sa måske hun døde inden drengen Jørgen bleve væk adopterad ar 1928, eller måske inden hun bleve viede med Nazist manden Hans Schrøder? Ham bleve dømt til fængsel efter anden verden krig slut.

Jeg kan ikke finde oplysninger hvis hendes datter i Sveriges Dödbok. I Sverige er der 70 beskyttelse pa at selv læse oplysninger fra gamle dokumenter pa levende personer. Man kan fa oplysninger hvis dette igennem at skrive til Riksarkivet i Sverige hvis man er slægt til dem man må søge oplysninger hvis. 

Med venlig hilsen

Berndt Boberg