Ikke logget ind
Forside / Forum / Hjælp til at finde dine aner / Hjælp ang Ole Peter Larsen .. Fredericia

Anja Nordensgaard Wollaù Christiansen
1 Feb 2020 - 16:42
Hjælp ang Ole Peter Larsen .. Fredericia

Hej :) 

Jeg søger hjælp til at finde slægt/oplysning omkring Ole Peter Larsen, født 1 april, død 25 november 1986, han boede og døde i sit hus i Hannerup skov i Fredericia, han blev ca imellem 40 - 55 år gammel og arbejdede bla som maskinmester, jeg er hans datter, men nåede ikke at kender ham meget, så jeg vil rigtig rigtig gerne flere oplysninger om ham, så hvis nogen kan hjælpe bliver jeg glad. Mvh. Anja.

Britta Hansen
1 Feb 2020 - 20:44:48
Svar: Hjælp ang Ole Peter Larsen .. Fredericia

Hej Anja

Har du en adresse på ham eller links til andre oplysninger? Hvor blev han f.eks. begravet? Med et spænd på 15 år på fødselsår uden yderligere oplysninger, er det meget svært at søge folk frem.

Send mig evt. en mail med yderligere oplysninger, såfremt du ikke kan/vil/må skrive mere her: britta.hansen12@gmail.com

Jeg fandt ejendommen, hvor han boede, i Tingbogen.

Venlig hilsen

Britta Hansen

1 Feb 2020 - 23:08:17

Tak Britta :) og har sendt dig en mail.

Mvh. Anja.

Britta Hansen
2 Feb 2020 - 00:37:45

Værs'go 1.4.1943

Der er nok ikke så meget at komme efter on-line nogen steder, medmindre du kan finde hans søskende og deres evt. efterkommere, f.eks. via andre slægtsforskere.

Jeg sender lidt yderligere oplysninger om familien til dig i morgen - det bliver først om aftenen.

Britta

4 Feb 2020 - 16:52:44
Tusind tak Britta :) og fandt du mere ?. Mvh. Anja.

Britta Hansen
5 Feb 2020 - 01:17:31
Ja, jeg er i gang. Du hører nærmere.

7 Feb 2020 - 12:24:22
Tak for din hjælp :)