Ikke logget ind
Forside / Forum / Hjælp til indtastning / Danskerbasen

Ole Lundsgaard
22 Jan 2020 - 08:56
Danskerbasen

Dan mener ikke at man (jeg) kan trykke på faderen og tilknytte moderen - Jeg ved af års erfaring - at alle fejlmuligheder er i spil - 

Ifølge FAQ skal der være et slette ikon, til at fjerne en forkert tilknytning, jeg kan bare ikke se det, ved du hvor det er, og hvordan det ser ud. 

Jeg vil ikke have at du fjerner tilknytningen, da brugeren selv (mig) skal kunne gøre det.

Henry Ammitzbøll
22 Jan 2020 - 13:20:25
Svar: Danskerbasen

Sletteikonet kan ses lige under dato for begivenheden - I hvert fald på min pc

Ole Lundsgaard
22 Jan 2020 - 15:31:35
Det tænkte jeg nok - Det virker kun for jer superbrugere, ligesom Dan, der ikke se at det ikke er på den almindelige bruger, opretter af tilknytningen

Henry Ammitzbøll
22 Jan 2020 - 20:55:48

Det er nok noget af det der ikke er på plads endnu, for det skal man jo kunne på sine egne tilknytninger

Dan Nicolaysen
23 Jan 2020 - 00:55:58
Det burde være på plads. Slet ikonen vises for Superbrugere og hvis brugeren for oprettelsen af begivenheden er den samme som logget ind.

Jeg må bede Ole om at sende et skærmprint af faderens eller moderens tidslinje over begivenheder, så vi kan se at ikonen ikke findes på hans skærm.

Ole Selmer
23 Jan 2020 - 10:52:50

Jeg har altså heller ikke noget sletteikon under forældrene! Der var godt nok et ikon under datoen for den person, som jeg ønskede at tilknytte en fader til. Da jeg trykkede på det, slettede jeg personens  tilknytning til sin egen fødsel. Men mon ikke den kommer tilbage igen efter næste kørsel?

Mvh

Ole